جایی که کوه بوسه می‌زند بر ماه

نویسنده: گریس لین
زمان: 03:11:05
به اشتراک گذاری:
اپیزودهای این قصه
جایی که کوه بوسه می‌زند بر ماه قسمت اول
جایی که کوه بوسه می‌زند بر ماه قسمت دوم
جایی که کوه بوسه می‌زند بر ماه قسمت سوم
جایی که کوه بوسه می‌زند بر ماه قسمت چهارم
جایی که کوه بوسه می‌زند بر ماه قسمت پنجم
جایی که کوه بوسه می‌زند بر ماه قسمت ششم
جایی که کوه بوسه می‌زند بر ماه قسمت هفتم
جایی که کوه بوسه می‌زند بر ماه قسمت هشتم
جایی که کوه بوسه می‌زند بر ماه قسمت نهم
خلاصه:

«جایی که کوه بوسه می‌زند بر ماه»، داستان دختر روستایی فقیری است که به همراه یک اژدها، به‌دنبال پیرمردی اسرارآمیز می‌گردند تا راز خوشبختی را از او بپرسند.

«مین‌لی» دختر ده‌ ساله‌ای است که در روستایی فقیر و خشک و بی‌آب و علف به نام روستای «کوه بی‌ثمر» زندگی می‌کند. او به همراه پدر و مادرش در کلبه‌ای فرسوده و نیمه‌ویران ساکن هستند و هرروز مجبورند تا غروب در زمین‌های پر از گل‌ولای، هر سه کنار هم در زیر آفتاب سوزان کار کنند. مین دختری باهوش و کنجکاو است و همیشه برای ماجراجویی آمادگی دارد. یکی از دل‌خوشی‌های او افسانه‌هایی است که پدرش هر شب سر میز شام برای او تعریف می‌کند. افسانه‌ قدیمی پیرمردِ ماه که جواب همه‌چیز را می‌داند. با این­که مادر این داستان را بی‌معنا می‌داند، مین از ته قلبش به آن اعتقاد دارد و همیشه از شنیدنش هیجان‌زده می‌شود.

یک روز مرد دستفروشی که ماهی قرمز می‌فروشد به دهکده‌شان می‌آید. مین تنها دارایی‌‌اش که دو سکه است را می‌دهد تا این یکی از ماهی قرمزها را بخرد. علی­رغم این­که پدر و مادرش بابت خرج کردن سکه‌ها سرزنشش می‌کنند، اما این یک ماهی قرمز عادی نیست. می‌تواند حرف زند. ماهی به مین­لی می‌گوید که کجا می‌تواند پیرمرد ماه را پیدا کند. مین هیجان‌زده می‌شود و تصمیم می‌گیرد تا به پیرمرد برسد و از او بپرسد چطور می‌تواند سرنوشت خانواده‌اش را تغییر دهد تا خوشبخت شوند، اما این سفری عادی نیست و ماجراهای زیادی در انتظار اوست.

1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره (No Ratings Yet)
Loading... چقدر این کتاب رو دوست داشتید؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *