پپ گواردیولا، مرد رویاساز

زمان: 02:16:41
به اشتراک گذاری:
اپیزودهای این قصه
پپ گواردیولا، مرد رویاساز قسمت اول
پپ گواردیولا، مرد رویاساز قسمت دوم
پپ گواردیولا، مرد رویاساز قسمت سوم
پپ گواردیولا، مرد رویاساز قسمت چهارم
پپ گواردیولا، مرد رویاساز قسمت پنجم
خلاصه:

در فصل نود و هفت و نود و هشت فوتبال، به‌‌‌علت اتفاقی ناگوار «پپ گواردیولا»، بازیکن اسپانیایی، یکی از مهم‌ترین رخدادهای فوتبالی زندگی خود را از دست داد.

«گواردیولا» در مدرسه‌‌ «لاوانسیا» فوتبال را یاد می‌گیرد. «یوهان کرایف» در هجده سالگی او را کشف می‌کند و پپ در نوزده سالگی هافبک بازی‌ساز بارسلونا می‌شود و سهم مهمی را در قهرمانی بارسلونا به خود اختصاص می‌دهد.

در این زمان با «لوئیس فیگو» آشنا و دوست صمیمی می‌شود. پپ در فوتبال تبدیل به یک اسطوره می‌شود، اما به‌‌علت مصدومیت در یک بازی، مدت‌ها از صحنه‌ فوتبال دور می‌ماند و این موضوع به‌‌شدت او را ناراحت و افسرده می‌کند. برای پپ در فصول ۹۷ ، ۹۸ ،۹۹ و حتی ۲۰۰۰ اتفاقات ناگواری رخ می‌دهد، اما در نیمه‌‌ی دوم فصل ۲۰۰۰ اتفاق خوشایندی او را امیدوار می‌کند و آن هم ازدواج و به دنیا آمدن فرزند اوست.
در سال ۲۰۰۱ گواردیولا آخرین بازی خود را برای بارسلونا انجام می‌دهد. پپ بعد از هفده سال و در سی سالگی از اسپانیا به شهر کوچکی در ایتالیا به نام «برشا» مهاجرت می‌کند، اما او در ایتالیا هم خوش‌‌اقبال نیست و بازهم اتفاقات بد فوتبالی گریبان او را رها نمی‌کند؛ اتفاقاتی که بر زندگی حرفه‌ای او بسیار اثرگذار است…

1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره (No Ratings Yet)
Loading... چقدر این کتاب رو دوست داشتید؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *