سه نفر در برف

نویسنده: اریش کستنر
اپیزودهای این قصه
سه نفر در برف قسمت اول
سه نفر در برف قسمت دوم
سه نفر در برف قسمت سوم
سه نفر در برف قسمت چهارم
خلاصه:

«اریش کستنر» در «سه نفر در برف» داستانی کمدی از یک تضاد شخصیتی را روایت می‌کند. داستانی که معضل بسیاری از آدم‌های امروز دنیای ماست.

سه نفر در برف روایت یک داستان طنز و جذاب است. داستان شرح یک مسابقه‌ ادبی است که آن را یک شرکت تولیدکننده‌ پودر لباس‌شویی برگزار می‌کند. دو نفر در این رویداد برنده می‌شوند و حضور یک نفر از آن‌ها داستان را جذاب‌تر می‌کند. رئیس خود شرکت تولیدکننده پودر لباس‌شویی بانام مستعار در این مسابقه شرکت کرده است و حال او یکی از برندگان است. او برنده‌ یک سفر دوهفته‌ای به همراه دیگر برنده که یک پزشک است، شده است. «آقای توبلر» که اینجا بانام «شولتسه» وارد مسابقه شده است تصمیم می‌گیرد به شخصیت جعلی‌اش ادامه دهد و به‌عنوان یک آدم فقیر به سفر برود. او با ظاهر و نامی متفاوت از همیشه‌اش به گراند هتل «بروک بویرن» می‌رود. برنده‌ دیگر این جایزه فرد فقیری است ولی طی این سفر به‌‎عنوان یک ثروتمند شناخته می‌شود.

حضور دو فرد از دو دنیای متفاوت که حال در موقعیت‌های جدیدی هستند پر از استعاره از وضعیت‌های نابسامان زندگی انسان‌هاست. «اریش کستنر» این اثر را سال ۱۹۳۴ زمان روی کار آمدن هیتلر نگاشته است به همین دلیل نشان‌های آن دوران را می‌توان به‌وضوح در آن دید.

1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره (No Ratings Yet)
Loading... چقدر این کتاب رو دوست داشتید؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات

﮼امیر‌حافظ گفت:

خوب بود