می‌اندیشم، پس بازی می‌کنم

اپیزودهای این قصه
می‌اندیشم، پس بازی می‌کنم قسمت اول
می‌اندیشم، پس بازی می‌کنم قسمت دوم
می‌اندیشم، پس بازی می‌کنم قسمت سوم
می‌اندیشم، پس بازی می‌کنم قسمت چهارم
می‌اندیشم، پس بازی می‌کنم قسمت پنجم
می‌اندیشم، پس بازی می‌کنم قسمت ششم
می‌اندیشم، پس بازی می‌کنم قسمت هفتم
می‌اندیشم، پس بازی می‌کنم قسمت هشتم
می‌اندیشم، پس بازی می‌کنم قسمت نهم
می‌اندیشم، پس بازی می‌کنم قسمت دهم
می‌اندیشم، پس بازی می‌کنم قسمت یازدهم
خلاصه:

«می‌اندیشم پس بازی می‌کنم» یک اتوبیوگرافی خواندنی از «آندره پیرلو»، ستاره‌ فوتبال ایتالیاست. او در این اثر روزهای زندگی فوتبالی خود را با صداقت تمام با مخاطب در میان می‌گذارد و خواننده را در مرور سال‌هایی که گذرانده با خود همراه می‌کند.

آندره پیرلو در این اثر، فراز و نشیب‌های زندگی فوتبالی خود را با بیانی گیرا و پرکشش برای مخاطب روایت کرده و از طرفداران پروپاقرصی می‌گوید که با یک جابه‌جایی به دشمنانش تبدیل شدند! او با جسارت، هوش و خونسردی همیشگی خود، در کتاب می‌اندیشم پس بازی می‌کنم، از نقطه نظراتش و ماجراهایی که در دوران فوتبال برای او پیش آمده می‌گوید. خواندن مسیری که آندره پیرلو را به یک فوق‌ستاره تبدیل کرد، برای طرفداران فوتبال خالی از لطف نخواهد بود.

برخلاف آن سبک و خط داستانی که در هر زندگی‌نامه‌ای می‌خوانیم، در این کتاب خبری از زندگی آندره از زمان تولد تا صعود او به سطح بالای فوتبال ایتالیا و جهان نیست. حتی گزارش دقیقی از حضور او در هر یک از باشگاه‌ها، گل‌هایی که به ثمر رسانده، بازیکنانی که با آنها بازی کرده، خانواده و فرزندانش نیز وجود ندارد. می‌اندیشم پس بازی می‌کنم، سفری به عمق افکار و احساسات آندره پیرلو است. این زندگی‌نامه، ما را در روزهای حضور آندره در آکادمی جوانان برشا، تا شب باشکوه برد ایتالیا در مقابل فرانسه در فینال جام جهانی ۲۰۰۶، و ماجراهای جدایی او از «تیم آ.ث. میلان» و پیوستنش به «یوونتوس»، همراه خود می‌کشاند. در این اثر می‌خوانیم که چگونه آندره پیرلو زمان پیوستن به یوونتوس با هجمه طرفداران خود در تیم سابقش روبه‌رو شد، و چگونه با وجود این حواشی در یوونتوس نیز بیش از پیش درخشید.

1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره (No Ratings Yet)
Loading... چقدر این کتاب رو دوست داشتید؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *