پسری که کهکشانی شد

نویسنده: تام اولد فیلد
زمان: 02:49:48
به اشتراک گذاری:
اپیزودهای این قصه
پسری که کهکشانی شد قسمت اول
پسری که کهکشانی شد قسمت دوم
پسری که کهکشانی شد قسمت سوم
پسری که کهکشانی شد قسمت چهارم
پسری که کهکشانی شد قسمت پنجم
پسری که کهکشانی شد قسمت ششم
پسری که کهکشانی شد قسمت هفتم
خلاصه:

نام اصلی این کتاب «گرت بیل، پسری که کهکشانی شد» است. این داستان، زندگی‌نامه «گرت فرانک بیل» مهاجم تیم رئال مادرید را روایت می‌کند. او در شانزده جولای ۱۹۸۹ در دهمین شهر پرجمعیت ولز و پایتخت این کشور نیمه‌مستقل به دنیا آمد. پدر و مادرش شغل‌های دولتی داشتند. در سن نه سالگی به «ساوت‌همپتون» علاقه­مند شد. او در هفده آپریل ۲۰۰۶ در سن شانزده سالگی بعد از «وولکات» به جوان‌ترین بازیکنی تبدیل شد که برای ساوت‌همپتون بازی کرده‌است. در دسامبر ۲۰۰۶ جایزه «بی‌بی‌سی ولز» را برد. در مارس ۲۰۰۷ جایزه جوان‌ترین بازیکن را دریافت کرد. او در تیم‌ «تاتنهام» نیز بازی ده و در دویست و سه بازی پنجاه و پنج گل به ثمر رسانده‌است. گرت در اول سپتامبر ۲۰۱۳ با رقم قرارداد ۱۰۰ میلیون یورویی به تیم رئال مادرید پیوست.

در قسمتی از این زندگی­نامه می­شنویم:

جرج بعد از تمرین یک روز سرد ژانویه اعلام کرد: گرت، شنبه در تیم زیر هجده سال مقابل «نوریچ» بازی می‌کنی. مسابقه‌ بزرگی برای توئه، موفق باشی!

لحظه بزرگی برای گرت بود، کادر فنی «ساوت­همپتون» این را می‌دانست، خانواده‌اش می‌دانست و از همه مهم‌تر خود گرت هم می‌دانست. موقعیت بزرگی بود تا بدرخشد و اجازه ندهد باشگاه او را رها کند. بعد از مشکلات کمرش در سال‌های گذشته، خیلی‌ها به او شک کرده بودند. مدرسه او را نادیده می‌گرفت، «راد» و «جرج» هنوز به او باور داشتند، اما مدیران ساوت­همپتون نگران بودند که گرت برای تبدیل شدن به فوتبالیستی حرفه‌ای، زیادی لاغر و ضعیف است. رفتارش عالی بود اما قدرتش نه.

1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره (No Ratings Yet)
Loading... چقدر این کتاب رو دوست داشتید؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *